Sunday 19 February 2012

0 Ιμάντες ασφαλείας


Για τους ιμάντες ασφαλείας τι άποψη έχετε?Εγώ από την αρχή τους είχα πάρει με καλό μάτι!Δε μου φαινόταν άσχημο να δω ένα παιδάκι να φοράει ιμάντα και να περπατάει με ασφάλεια,μου φαινόταν πολύ πιο άσχημο να βλέπω ένα πιτσιρίκι να χτυπιέται στο έδαφος επειδή θέλει να περπατήσει στο δρόμο μόνο του και έναν απεγνωσμένο γονέα να προσπαθεί να το ηρεμήσει!

Ό άντρας μου πάλι ούτε να το ακούσει!Μόλις του είπα για τον ιμάντα ποιος είδε το θεό και δε το φοβήθηκε!!!Μου είπε ότι δεν είναι το παιδί σκυλί να το δέσουμε με λουρί και να το βγάλουμε βόλτα!Όλα αυτά βέβαια όσο ο γιός μας ήταν μωρό και δε μπορούσε να κάνει και πολλά πολλά.Τώρα έχει αναθεωρήσει περί του θέματος καθότι οι τελευταίες φορές που έχουμε βγεί βόλτα έχουν μετατραπεί σε εφιάλτη!

Ένα παιδί να χτυπιέται και να αντιδράει επειδή θέλει να περπατάει μόνος του σαν άντρας και εγώ να βρίσκομαι σε απόγνωση! Εκεί λοιπόν έρχεται αντιμέτωπος με το σου-τα-λεγα-εγώ βλέμμα μου!Και φυσικά το “είχες δίκιο αγάπη μου” δεν άργησε να έρθει.

Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε ιμάντες ούτε ο κόσμος είναι εξοικειωμένος με το θέαμα ενός νηπίου που φοράει ιμάντα.Αλλά όλα αυτά είναι ταμπού που πρέπει να ξεπεραστούν.Οι ιμάντες δεν είναι κάτι που ανακαλύφθηκε πρόσφατα,υπάρχουν αρκετά χρόνια πρίν.Ο πατέρας μου ήταν υπέρ του ιμάντα αρα υπάρχουν τουλάχιστον από το ΄80.

Κυκλοφορούν διάφορα σχέδια από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε.Υπάρχει ο κλασσικός ιμάντας περιπάτου,υπάρχει το γιλέκο,για παιδάκια που κάνουν τα πρώτα τους βήματα,υπάρχει το σακίδιο που έχει ενσωματωμένο ιμάντα,υπάρχει το σακίδιο ζωάκι που ο ιμάντας είναι η ουρά του και λοιπά λοιπά.

Εγώ με τη πρώτη ευκαιρία θα πάρω ένα.Πιστεύω ότι και οι βόλτες μας θα γίνουν πιο ευχάριστες αφού δε θα φοβάμαι μη χτυπήσει ο μικρός πουθενά ή κυρίως μη τον χάσω,αλλά και εκείνος θα είναι ευχαριστημένος που θα περπατάει χωρίς να μου κρατάει το χέρι.

Εσείς τι γνώμη έχετε?Θα χρησιμοποιούσατε ιμάντα ασφαλείας μέσα ή έξω από το σπίτι?

No comments:

Post a Comment